3 gün açlık tokluk şekerimi ölçtüm doktor 2 değerim yüksek çıkınca yaptırmamı istedi ve sonucunda şeker çıktı. Bnde annemde var ve hamilelikte tatlı yediğim zaman direk uyku bastırıyodu iyki yaptırmıştım yoksa yemeye devam edebilirdim =( diyetisyene gitmedim hamilelikte diyet yapıp strese girmek istemiyorum diye ama tatlı, patates filan yememeye dikkat ediyorum.