Tugceonur Gizem1_ 20-24 arasında ilk dogumsa 2 inci olucaksa da eğer aralarından 5 yıl gecmediyse gerek duyulmuyor
Gizem1_ gizemkarla o şekil oluyor mu eğer oluyorsa bende tek toz vurdurayim sizin gibi.yarin bir sorayım sağlık ocağına 😊
adenleyolculugumuz_ İlki 17.ci haftamda ikinci 21.ci haftada bir ay sonra da gebe izleme (kan vs ) çağırıldım 25 kasımda da ona gidicm. Doğumdan sonra da nisan da gel üçüncü doza da denildi bu gebelikte bitiricm ikinci de gerek kalmasın diye dedi hemşiremiz
Bebegimizolsun Gizem1_ ebe falanda dedi ağrı olur iş yapamazsın falan dedi Yatılı misafirim vardı üstelik akşamına ekstra misafirim geldi çok şükür hiç kolum ağrımadı ya ben çok dayanıklıyım yada bilemedim valla hiç ağrımadı benimki
Bebegimizolsun Gizem1_ ağrı olursa eğer aklında olsun pamuğa kolonya döküp aşı yerine koy hemen kesiyormuş ağrıyı
Nazlican46 Gizem1_ sanırım ben geç vuruldum bilmiyorum ama 24. Haftamda yani üç gün önce bir vuruldum şimdi 28. Haftamda ikinci dozu vurulcam