11_ilyda Hanımlar 34+3 haftalık hamileyim 5 santim açılmam var 3 gündür hastanede yatıyorum sancım çıkmıyor açıklığım 5 santim olarak kaldı nasıl bi yol izlemem gerekiyor bilgisi olan var mı ?
Nurcanyks 11_ilyda suni sancı ile doğumunuz başlatırlar muhtemelen merak etmeyin suni sancı o kadar kötü değil bence sancin olmaması daha bı avataj çünkü sancı çekip saatlerce digurmaayna var ama ben suni sancıyla 1saatte doğurdum
EAK 11_ilyda Benim bildiğim kadarıyla suyu gelmediği ya da bebek kaka yapmadığı sürece doğumu başlatmazlar. Yatıp dinlenmen gerek hiç hareket etme desem yeridir. Büyük ihtimalle bu hafta olur doğumun ama kendi sancını bekletirler. Maşallah haftası iyi zaten hastanede olduğun için gerekli ilaçlar da verilmiştir. İnşallah su gibi doğumun olur sağlıkla kavuşmak kucağınıza almak nasip olsun
Asyaninannesi58 11_ilyda su gelene kadar bekletirler muhtemelen ne kadar dursa o kadar iyi. Açıklıkla uzun süre yatarak bekleyenler var
11_ilyda Nurcanyks bebek küçük olduğu için suni sancıda vermiyorlar sadece bekleyeceğiz deyip hastaneye yatırdılar
AlmiraPera Nst sonucuna göre mi açıklık durumuna bakılıyor? 35+3 teyim henüz öyle bir muayene olmadım. Merak ettim.
11_ilyda AlmiraPera nstde sancım çıktığı için alttan muayene ettiler 5 santim açılmam oldugunu söyleyip acil yatış verdiler ama bugün 4 gün bebek küçük diye alttan muayene etmiyorlar ne kadar açıklık var onada bakmıyolar sadece yatıp dinleneceksin kendi ne zaman gelmek isterse diyolar
AlmiraPera 11_ilyda çok çok geçmiş olsun dilerim en sağlıklı şekilde gelir bebeğiniz. Bilgilendirdiginiz icin de cok teşekkür ederim. Bu süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum o sebeple yardımcı olamıyorum üzgünüm 😔 Istirahatinize dikkat edin,sakin kalmaya çalışın 🤗
EAK 11_ilyda cümlemizden inşallah 🙏🏼 sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza 🙏🏼 güzel haberlerini bekliyorum 🙏🏼