ronii47 Özel hastaneye gittiğimde 19 haftalık dedi bebeğin. Devlet Hastanesi’nde 20 haftalık dedi. Şimdi ben kaç haftalığım kafam karıştı 🤔 aşı olmadım daha bide
Karadasesra ronii47 devlet hastanesinin ultrason cihazları biraz eski oluyo hamileliğimin ilk dönemlerinde devlet ve özelde 2 hafta fark etmişti bende en son regl günüme göreydi özel hastane daha sonra 20. Haftamda devlette de düzeldi çok takma onu
ecegun18 ronii47 kuzum cihazlardan hariç birde bebek içerde önden büyüyüp 1 hafta veya 2 hafta önden gidebiliyor bizimkide bir hafta önden büyüyor şuan ve bu gayet normal o yüzden de doktorlar öyle demiş olabilir
ronii47 Karadasesra ya aslında ondan değil de tetenoz aşısı olmam gerekiyor ya. Onun için kararsız kaldım biraz. Özeldeki 10 gün sonra dedi ama devlete göre şimdi olmam gerekiyor
Karadasesra ronii47 şimdi bide şöyle bir durum var 19+2 diyelim mesela oda aslında 20 hafta olarak geçiyo çok kafanı karıştırmana gerek yok en son regl tarihine göre kaç haftalıksan odur doğru olan
Karadasesra Bende başta çok karıştırmıştım uygulamada son regl tarihine göre net 20+0da aşı oldum içini rahatlatıcaksa sende öyle yap