1Gunes Bilibili23 yani kese şekli fasulye gibi oluyor bebek de içinde fasulye şekli alıyor. Ben kendi ultrason sonucumu düşünerek yazdım.
Bilibili23 1Gunes ua ben foto atamıyorum benım 6 haftalık ultrasyon fotografım var kesem fasulye şeklinde ve sağ tarafa dönük saglıklı olsn diyorm ama insan merak ediyor 🤗
Bilibili23 1Gunes bu arada fasulye şeklinde olunca kız oluyor diyenler oldu da İnt ten baktım yani herkes farklı bısıler diyor
1Gunes Bilibili23 ablamin da kesesi yuvarlak daire seklinde onun ki kesin kız bebek . Kesesi faklı şekilli olanlar genelde erkek oluyormuş.
1Gunes Bilibili23 yani benim öyle bir iddiam elbette ki yok kendi kesemden yola çıkarak söyledim ben😌 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Bilibili23 1Gunes https://resimyukle.io/d/bXwn7gfnHb7JUO7O3wT0qMTVuoAoFhxk7HmARGQ6VC0yioSR6REVn4Co8r5Xkg1F umarım olmustur