gizemgencc Yarın kan uyuşmazlığı için iğnem yapılacak 28.haftadayım , size iğne nereden yapıldı nasıl oldu ve acıttı mı ? İğne sonrası vücudunuza Farklı bi etkisini gördünüz mü
iremkarademiir gizemgencc gizemgencc hiç korkulacak bişey değil canım kalçadan yapılacak bilinen bir yan etkisi de yok zaten
Busra40 gizemgencc ben oldum 8. Haftamda lekelenmeden dolayı kalçadan yapıldı. Acısı sızısı ve hiçbir yan etki olmadı bende
Gizem1_ gizemgencc kalçadan yapılıyor canım hiç agritmadi sadece hafif yakiyo.korkulacak birşey deil çok faydalı bir iğne hiç takmayın 😊🌼
haticey4 gizemgencc kalçadan yapılıyor canım ilk gebeliğimde bende oldum şimdi yine olacağım bi yan etkisi olmuyor :)
Gul47 gizemgencc 10.haftamda kanama yaptığım için doktorum vurduttu sonra 28.haftamda tekrar vurduttu şimdi 29 haftalik olduk sukur korkulacak birsey yok çok faydalı bebek açısından korumaya alıyor bebeği oluşabilecek sorunlardan doktorum öyle demisti
Oznurcakir Gul47 12 haftamda vuruldum tekrar vurulmaya ihtiyaç var mı bende biraz yan etki yaptı ondan korkuyorum 😨
Gul47 Oznurcakir benim bildiğim yan etkisi yok ilk gebeligimde 2 kere hamileyken 1 kere dogumda vurdular şimdiki gebeligimde de 2 kere vurdular çünkü ilk 3 ay kanama yapıyordum doktorum kanama yaptığın zaman ve 28.haftada kesinlikle vurulmak lazım demişti zaten doktorunuz tahlillerinize göre vurdurtuyor kimisine gerek oluyor kimisine olmuyor bebeğiniz için aksatmayin hatta siz doktorunuza hatırlatın 28.haftada doktoruma 10 haftada vuruldum dedim olsun 28.haftada tekrar vuracaz çünkü etkisi gidiyor dedi
Oznurcakir Gul47 anladım canım bende baya etki bıraktı hemşireden kaynaklı aylarca üzerine zor uyudum hep batma hissi oluyordu engelliyordu hareketimimi