yesillimonn Lavantam20 Zeynep ismi cok var herkes zeynep koymaya başladı 😃 Ayşegül ismi daha güzel geliyor bana☺️
Lavantam20 1prenses2prensanne Zeynep ismini çok seviyorum ama esim istemiyor ailede 2 kişide var diye ama bence tam minnoş bir kız ismi
1prenses2prensanne Lavantam20 bence de ton olarak da anlam olarak da çok güzel benim de annemin ismi olduğu için eşimle Zeynep istedik