Kubrabsyg45 Semanur_06 bende burada bekliyim. Sürekli gelişimini etkiler diyor eskiler ama şuan çoğu hamileler normal giyimine devam ediyor ben mi sorun yapıp duruyorum acaba
shinemuu Semanur_06 Aşırı sıkı olmadığı sürece sıkıntı olmaz heralde. Sonuçta ultrasondada bastırıyorlar. Zaten o göbek bir noltadan sonra izin vermeyecek o giysileri giymeye
misirveannesi Semanur_06 yani zararı olur mu bilmiyorum ama belli süre sonra zaten karnı sıkı pantolon vs giyilmiyor rahatsız ediyor.
MelisY Semanur_06 bebek rahatsiz oluyor diyorlar ama zaten insan istee istemez giyemiyor karin buyudukce rahat seyler tercih ediliyor ben tayt giydim genelde birde elbise