Mrvkyr 36+3 haftalik hamileyim dünden beri ishalim var bu dönemde ishal olması normal mi acaba benimle aynı durumu yaşayan var mı
Leyla1938 Mrvkyr aynı bendede var ishal kusma da oldu hatta. Bu aralar bel ağrılarım karın ağrılarım da arttı gelicek galiba artık🙈 37+4um bende
Stuna Mrvkyr bende de oldu iki gün sürdü kilo bile verdim o kadar kötü oldum. Doktora sormak aklıma gelmedi normaldir diye düşündüm. Zaten salgın varmış bu ara 🤷🏽♀️
ecegun18 Mrvkyr inanın hamileliğim başından beri ya kabız ya ishal oluyorum çoğu zaman yediğimiz yiceklerden oluyor bence bizde 35+2 deyiz
suledemrrr 37+3 bende de aynı durum var ve aşırı kasık ağrım karın sertliğim var doğum yaklaştıkça oluyormuş bunlar
Azimetb Aynı durumu bnde yaşamıştım iki gün sonunda doktora gittim, bebeğimin suyunun azaldığını söylediler ertesi gün doğuma alındım
cikolataligofret @Mrvkyr bende de vardı, kendiliğinden geçti. Doktoruma sormuştum, olabilir problem yok demişti. Geçmiş olsun🙏🏻