zehraaaabb hastane çıkışı almalısınız, 5li veya 10lu kaçar tane alacağınız size kalmış. Ben 2 adet 5li, 1 tane 10lu almıştım ama bence 2 adet 5li de yeterli. Alt üst yenidoğan takım en az 4-5 tane, kıyafetlerin altına giydirmek için iç zıbın (2-3 tane), iç zıbın yerine çıtçıtlı body de olabilir. En az bir ince bir de kalın battaniye. Bol bol ağız mendili. İlk aklıma gelenler bunlar.