BilgeSnmez Ben 33 haftalığım doktor iç karnın dar dedi. Ee tamam göbeğim küçük ve herkes aşağoda diyo herşey normal inşallah kızım olacak 👧👧👧
anonimgelin BilgeSnmez Deletedmon00881 çok negatif bi doğum geçirdim bebek iyi ben kötüyüm çok dikiş var aşırı çok