Benim de kaburgam ve onun paralelinde sırtım ağrıyor genelde bebek o taraftaysa oluyor bir de çok oturursam ya da çok ayakta kalırsam. Gözlemlerim bu şekilde şimdilik 🙈 o yüzden ne çok oturmalıyız ne de çok ayakta kalmalıyız hop oturuo hop kalkmalıyız 😂😂 29+1 günlükleri heyzil06/ANKARA 😂😂😂🤪🤪🤪