Deryaozdmr duru granül kullanıyorum her defasında ekstra durulama yapmak zorunda kalıyorum tamamen erimiyor bittiği gibi uni baby sıvı ya geçeceğim kızıma ilk onu kullanmıştım çok memnun kalmıştım granüller daha uygun diye granüle geçmiştim bence büyük pişmanlık