Dygeymen inşallah bende sabah Doğuma gidiyorum 35+5 bebeğim küvezde 20 gün veya 1 ay kalabalirmiş moral olarak zaten çok bitigim Allah bize sabır versin eşim desen aile sorunlarının acısını benden çıkardı kendimi çok yanlız hissediyorum inşallah bebeklerimiz sağ Salim cıkar sağlıklı şekilde..