Mantıklı yada mantıksız bir açıklaması yok, çekinmek ve tiksinti duyduğunu düşünüyorum. “Ben dünyaya gelince iletişim kurmak istiyorum” demesi bence yeterli değil ama uğraşacak üstüne gidecek halim yok. Bebeğimin 29+4 de içimde kelebek gibi tepinmesi beni aşırı mutlu ediyor, dokunuyorum, konuşuyorum, seviyorum bebeğimi. Babamız neden böyle bilmiyorum. İster dokunsun ister dokunmasın umrumda değil ama tek düşündüğüm acaba bebek dünyaya geldiğinde babasına karşı nasıl olur, böyle davranması bebeği üzüyormudur, bebek bunu hisseder mi ? Yoksa bana ve benim hislerime böyle ilgisiz oluşu umrumda değil. Eşiyle bunu yaşayan var mı çok merak ediyorum yoksa benimki mi en tuhaf baba ???