Merhabalar,
Ben 27 ağustosta kürtaj oldum bebeğin kalbi durmuştu dün beta hcg testi pozitif çıktı. Doktorum 6 hafta beklemen yeterli sonra tekrar hamile kalabilirsin dedi ve kaldım pazartesiye randevu aldım ama sağlıklı mı emin değilim bu durumu yaşayan var mı aranızda? Folik asit de kullanamadım hiç başlamalı mıyım, gerçi yarın doktora hepsini soracağım