Neriman59 Kizlar sabah hastaneye yatisim yapılacak doğuma gidiyorum bebeğim biraz zayıf beslenemedigi için 37 . Haftada doğum oluyo dualarinizda banada yer verirmisiniz oğluma sagsalim kavusayim kuveze ihtiyaç duymadan kucağıma alayım🙂
Minik_annee Neriman59 inşallah kuveze gerek duymadan kucağınıza alırsınız rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bize de o günleri görmeyi nasip etsin inşallah 🥰
Seydo54 Sag salim kucaginiza alin,yarin da gorumcem doguracak 😊 4 ay sonrada ben insallah🤲 sag salim kavusalim bebiklereee
Neriman59 Aaazlize yok ikinci gebeliğim perinataloga gorunmedim doktor kontrolümde zaten 1 aydır aynı kiloda duruyo artık suyuda azalmış baya o yüzden doktorum gün verdi işte yarına bakalım 🙂