Usnac1995 Kızlar devlette çektirmek istiyorum ama nasıl olcak. Randevu almam gerekiyor sanırım , çocuk hastalıkları ve sağlığı bölümüne mi alcam. Bir de doktora gittiğimiz gün hemen çekiyorlar mı, ya da randevu veriyorlarsa çok uzun tarihli mi oluyor
Smyye1B Usnac1995 Ben üniversite hastanesinde çektirdim ilk önce Yenidoğan polikliniğine gittik ordan bize yazdılar kalça ultrasonu nu sonra radyoloji bölümüne gittik ordanda ileri tarihe randevu verdiler (Doktorun istediği tarihti bu arada)
Usnac1995 Smyye1B randevu almadan mı gittiniz . Araştırma hastanelerinde var mı yenidoğan bölümü acaba
Smyye1B Usnac1995 Ben Kocaelide yaşıyorum bizim burdaki üniversitede Yenidoğan polikliniği diye bir bölüm var randevu almadan gidebiliyoruz ilk 2 ay.