Fundayakut Kızlar 25+3 haftalığı göbeğim öyle aman aman çıkmadı toplam 3 kilo aldım ama böyle bazen karnım çok gerginmiş gibi hissediyorum ve beni rahatsız ediyor sanki çatlıcakmışım gibi sizde de oluyor mu ?
Gulsengulsen Fundayakut offf evet yaa aynen öylee o kdar geriliyor ki özellikle yemekten sonra gaz vs de yapıyor sanırım sabahları hiçbi şey yok çünkü yemekten sonra dümbelek gibi göbepim vallaa🤣
2_minik_kalp Fundayakut canım karnını nemlendirici biseyler kullanıyor musun bilmiyorum ama benimde ilk karnım çıkmaya başladığında aynı gerginliği hissediyordum bebek yağı sürmeye başladıktan sonra geçti
Fundayakut Gulsengulsen Bende genelde akşam yaşıyorum ya ama gerçekten çok rahatsız oluyorum bilmiyorum karnım daha da çıkınca nasıl olucak şimdiden böyleyken bazen akşamları karnımı çıkartıp kenara koyasım geliyor 😓😅
Gulsengulsen Fundayakut evet yaaa keikeöyle bi şry olsa eşime diyorum biraz da sen taşı diye🤣🤣🤣kaslarda gergin ilk gebelikten dolayı onunlada ilgili olabilir. Böyle hep okşayasım geliyor göbeğimi o zmn rahatlıyor. 🤣 Çatlamasak barii
Fundayakut Gulsengulsen Kız yemin ediyorum Aynısını az önce söyledim al da 3 ay sen taşı geri ver diye benimde ilk gebeliğim bende aynı valla açıyorum karnımı okşuyorum böyle öyle biraz rahatlıyorum 😅 sen kaç haftalıksın ?
Fundayakut QUEEN0888 Valla öyle bir şikayetim yok genelde akşamları oluyor zaten ama bilmiyorum ki neden oluyor
Fundayakut 2_minik_kalp Evet kullanıyorum bio oil kullanıyorum sabahları falan olmuyor şunan gayet iyi mesela ama akşam Çaltıcak gibi hissediyorum 😂