Bsraa42 Merhabalar kızlar 34+2 deyim inanılmaz misket büyüklüğünde bir basur oluştu doktorumu aradım krem verdi sizin de başınıza geldimi inanılmaz sancılı ağrılı oturup kalkamıyorum uyanıyorum
Sushiii Bsraa42 bu herkesin başına geliyor canım bende tam 3 tane var aynı durumdayım ve canım çok yanıyor kantoron yağını pamuğa damlatıp sürekli oraya koyuyorum 4 defa yeniliyorum günde yumuşak tutuyor ve acısını azaltıyor baska bir çözümü yok doğumdan sonra ameliyat olacağım
zeynepikra_61 Bsraa42 İlk kez başıma geliyor ikinci gebeliğim acı ve sizi yok ama normal doğuma engel olacak diye ödüm kopuyor 🤷🏻♀️😩
Zeynephumeyra Sushiii ameliyat olamyin ileriki yaslarlada sorun yasarsiniz en son care olarak dusunun benimde vardi zeytin yagina sarimsagi koyun kabugunu dograyip her gun 2 kere fitil olarak yollayin 20gun boyunca deneyin benim bu sekilde gecti ameliyata karar verdigim Vakitte denedim deneyin derim eger yapamazsaniz bu sekilde sarimsagi zeytinyagina rendeleyim hemoroitli yere surun bu arada baharat ve salcali seylerden uzak durun makar pilav sizi kabiz yapacak seylerden
Bsraa42 Sushiii Bende tek krem sürüyorum ilk defa başıma geldi sivilce sandım anlıyamadım bile bi anda kocaman oldu kantaron yağı ve zeytinyağını duymuştum birde bunları deniycem teşekkürler canım Allah hepimize şifa versin
Bsraa42 Zeynephumeyra Ameliyat konusunda annem 2 kere ameliyat oldu,hiçbir çözüm olmadı malesef benimde ilk defa çıktı umarım geçici birşeydir zeytinyağını çok kişiden duydum sarımsak da antibiyotik etkisinde doktoruma sorup deneyeceğim rabbim tüm hastalara şifa versin teşekkür ederim canım önerin için
Zeynephumeyra Deneyin bide benim doktorum fitil vermisiti oda baya ise yariyor Bsraa42 bide fitil vermisti emziriken falnda sorun olmuyor onuda tavsiye ederim Rabbim sifa versin sarimsagi denyin olmzsa fitili kullanin