Sevgii19 Daha çok yeni hamileleğim var saç boyama kestirme işlemi yaptırılıyor mu bilgisi olan var mı ?
Bernnnaaaa Sevgii19 boya işlemini ilk 3 aydan sonra öneriyor doktorlar. Kesim için de hurafeler var ömrü kısalır diye ben inanmıyorum ama öyle güzel uzadı ki kestirmedim 🙂
MrsAvangers Belki işine yarar ,gebeliğe özel değil ama bu tarz konulara ilgiliysen değerlendirebilirsin
Selinoloji Ben ilk ay bilmeden boya yaptırdım. Dipten değil ama ombreydi içimi ferah tutmaya çalışıyorum