Kumsal35 ödem albümin düşüklüğünden oluyor buda gebelerde zaten olağan günümüz haftamız aynı seninle. :)
Bol proteinli beslen albümin düşünce protein ağırlıklı beslenmek su tutmasına engel olur. Aşırı su içmekte vücutta su toplar. Ayaklarınızı uzanırken vücuttan biraz yukarıda tutun. Ki olağan zaten artık şişmek. Bizde bekliyoruz ne zaman şişeceğiz acaba diye. Takılmayın o kadar stres yapmayın :)