Kızlar 12 haftalık hamileyim ve bugün sabah su ve kan geldi hemen acile gittik muayene sonucu kalp atışı vardı bebeğimin doktor düşük riskin var dedi ve progeatan verdi kullanıyorum yarın daha detaylı bi doktora gidicem çok korkuyorum sizce bişey olur mu aynı durumu taşıyan varsa lütfen destek olur musunuz ❤️