Mdorukk ben hastaneden gelir gelmez kızımı yıkadılar bende kendimi yıkadım ve göbek bağı benim kızımın 5gunlukken düştü yıkamadan olmaz kesinlikle çünkü hastanede kabaca bı temuzliyorlar zaten ayakları felande mürekkep oluyor önemli olan kobek bağışını kuru ve temiz yltutmak banyodqn sonra pudraliyin ve ustusune bir bez köyün ama dikkat edin bez yapismasin