Sevimefealp Kızlar boğazlarım şişmiş 19 haftalığım çalışıyorum acil iyileşmem lazım zencefilli kestane balı yedim bide parolniçsem ağır gelirmi
AhseninAnnesii Sevimefealp tuzlu suyla gargara yapin sabah ogle aksam duzenli bir sekilde. Faydasini gorursunuz ve normalden daha fazla su için.
Ece__ Sevimefealp doktor yazdığı takdirde başka ilaçlar da kullanılıyor. Parol sadece ağrı kesici. Boğaz şişkinliğine, gribe vs. İyi gelmez
Meyrikcan Bende sizlere bişey sorucam ben biraz soğuk algınlığım var 22 haftalık gebeyim zencefil içiyorum ağrım ateşim yok ama bebeğe bişey zararı olur mu diye endişeliyim. Bir bilginiz var mı bu konuda ?
AhseninAnnesii Sevimefealp bende oyleyim ama hastayken daha cok içmeliyiz, yudum yudum fazla fazla bogazimi hem nemli tutmus oluruz hem de enfeksiyonu azaltir 😊