Aleynayksl Kızlar hamileliğinde el bileğinde karpal tünel sendromu yaşayab oldu mu ödemden oluyormuş fakat doğum sonrasında geçiyor mu
Mrvkyr Aleynayksl benim öyle parmaklarım şişmiş durumda ve gece çok ağrı oluyor ellerimi kapatmada zorluk çekiyorum maalesef
2MinnakAnnesii Aleynayksl Canım karpal tünel degilde ilk hamileligimde ellerim cok şişiyordu parmaklarim kitlenip acip kapanırken takilıyordu meğer tetik parmak diye birsey varmis o olmuş ama dogumdan sonra şişim inince gecti.
Ozgex Aleynayksl benim olmustu doğumdan sonra geçti korkma eger çok ağrın varsa bileklik alabılırsın doktorum bana aldırmıştı biraz da olsa rahatlamıştım
Aleynayksl Mrvkyr benimde öyle ayaklarımda ellerimde. Sağ el bileğimde çok ağrı oluyor umarım doğumdan sonra gecer 35. Haftadayım bu arada🫴🙏
Mrvkyr Aleynayksl bnde 36. Haftadayim kaç haftadır böyle parmaklarımın kemikleri agiriyor resmen ayaklarım da şişiyor ama ellerim gbi ağrı yapmiyor