Tulayyyy Kızlar selam dünden beri bel ağrım ve kasık ağrım başladı ne yapsam geçmiyo acaba doğumun habercisi midir nedir 🤭
Dilara-14 Ben de 36 haftayım bende de sabaha karşı başladı hâlâ ara ara geliukr aynı adet sancısına benziyor sizinkinde adet sancısına benziyor mu
Bellacaio Dilara-14 adet sancısına benzer sancım olduğunda önemsemedim ben ama 2 saat sonra doğum yapıştım🙂 sıklaşıyor ve düzenliyse doğum sancısı. Şimdi 37+2 oldum kendimi dinliyorum, inş hemen doğururum
snmhsnn Bellacaio önemsemediğin sancının arkasına 2 saat sonra doğurdunuz mu helal olsun valla 😀 bende bugün sabahtan beri gelen sancıları önemsemiyorum ama hiç önemsenecek düzeyde değil ☺️
Tulayyyy menekse_18 o ağrılardan sonra doktoruma yazdım hastaneye gel nst çeksinler dedi gittim sancım falan yoktu ama ilk alttan muayenemi oldum 1 cm açıklığım varmış hemşire kız belli olmaz belki 3-4 gün içinde gelir dedi ama bilemiyorum bugün ağrım yoktu fazla
Bellacaio snmhsnn cok sancılı regl ağrısı yasadıgım için o sancılar bana hiç bişi gibi gelmişti😀 sancın var diyordu ebe yok diyordum 🤭 şimdi 37+3 üm hazırlıklıyım bu sefer anlarım inşallah😀
SevgiErsoy Tulayyyy aynı şekilde ağrı çektim sancı çıktı ilk muayenemi oldum bende banada 1 cm dedi . Dün gece kahverengi akıntı .. sabahta daha yoğun kıvamlısı geldi . Sanıyorum nişan . Aynı haftadayız . Hakkımızda hayırlısı olsun
mrvknr Ben 34+4üm daha ama inanılmaz bir bel ağrısı çekiyorum bildiğin topallıyorum yürürken Üstüne grip olup deli gibi mide yanması da cabası inanılmaz zor 😑
snmhsnn Bellacaio benimde regl sancılarım çok sancılı geçerdi kendimi yere fırlatacak düzeyde onda da sabah öğlen akşam ağrı kesici içerdim ona rağmen öyleydim acaba benim doğum sancıları nasıl olacak inşallah bende pek bir şey anlamam 🤲😍
Tulayyyy SevgiErsoy alttan muayeneden sonra lekelenme oluyo onunla nişanı karıştırmış olmayasın çünkü benimde lekelenme oldu muayeneden dolayı
Nesli3504 Arkadaşlar sağa sola yatmak önemlimi sol tarafta sürekli yatamıyorm sağada dönüyorum valla bide yan yatınca bebek vuruyor ezilmez demi öyle
Tulayyyy Nesli3504 sola yatmak daha iyi ama ben çoğunlukla sağa yattım 37. haftadayım bi sorunla karşılaşmadım henüz 🤷🏼♀️🤭