Ela7618181818 Kizlar, ilk hamileligimde asla yalanci agrim olmadi, hatta dogurunca bile suni sanciyla dogum yaptim ve cok zordu, simdi hergun agrim var neredeyse ve etrafdakilar boyle olunca dogum kolay olucak diyorlar, gercekten oylemidir?
Aylin-aydemir Ela7618181818 benimde inanılmaz ağrım var ve kasılmam çok şiddetli hergun yasiyorum bunu şuan inanılmaz kasiliyorum valla hastaneye gitmemek için zor tutuyorum kendimi hemen gelmeyin diyorlar napsam.bilemiyorum şimdi 😏38+1 haftadayim
esradgn123 Ela7618181818 Yalancı kasılmaları çok yaşadım ben Doğumum kolay oldu ondan mı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Melismelo Ela7618181818 30. Haftadan beri yalancı sancılarım vardı, doğumum berbat gecti hicde kolaylaştırmadı bence ☹️
Ela7618181818 Aylin-aydemir bende 38+4 um, ve bir aydir falan yalanci kasilmalarim basladi, son bir haftadir hrr gece dogurucam saniyorum, karnim taş oluyor ve asagiya baski oluyor
Dilara-14 Benim de aynı şekilde 36+0 ım ben de sabaha karşı başladıadet sancısı gibi hâlâ ara ara devam ediyor düzensiz olduğu için gitmiyorum hastaneye
Bbilim118 Ela7618181818 öyle bişe olsa doktorlar magnezyum vermez yalancı sancıları azaltıp krampları falan hafifletsin diye
zeynepikra_61 Ela7618181818 ilk gebeliğim de karnım sertleşiyor diye acile gittim sabah 9da suni sancı verildi 12 de doğurdum 😁 kısa sürdü şimdi ikinciye hamileyim 22. Haftadan beri kasılma yaşıyorum tek duam yine kolay bir doğum olması 🤲🏻🙏🏻