Kızlar 20 ekimde sezeryan oldum bogazım da sanki söküp atamadığım öksürük duruyor ılık su şurup herşey yaptım geçmiyor öksürsem sanki dikişlerime birşey olacak diye korkuyorum ama arada kaçıyor öksürmem ama nafile sanki fazlalaşıyor normal öksürsem dikişlerim zarar görür mü ya korkuyorum
Ve birde benim agrılarım geçmiyor saat saati gün günü tutmuyor sizde de mi öyle yara yerimi geçtim karnımın üst kısmı kenarları acıyor