Evcilkoala Kızlar gebelik şüphem var bu ay yumurtlama günlerini değerlendirdik regl tarihime 1 hafta var Ayrıyeten zayıflama sürecindeyim vücudumda ödem çok Yeşilçayla atıyorum bu ödemi gebelik şüphesi varken içmek sakıncalı mıdır bilgisi olan yazabilir mi ?
balkizinbebegii Evcilkoala her bitki çayını içemiyorsun sadece ıhlamur ve nane limon izin veriliyor. Ama ben doktoruma sorduğumda yeşil çay içebileceğimi söyledi. Kahveden ve normal çaydan daha az kafein var içinde günde bir fincandan fazla olmamak şartıyla içebilirsiniz
isimyazmakzorunlumu Evcilkoala yeşil çay folik asit emilimini engelliyor bence şüpheniz yoksa da gebelik düşünüyorsanız içmeyin
BernaOmer Evcilkoala isimyazmakzorunlumu Bende içmiyorum 2 aydır korunmuyoruz bişey yok herkes prezervatifle olmaz falan dedi canım sıkıldı 8 sene aile hekimliğindeki hemşirem ücretsiz veriyodu