Ben 7+4 deyim iştahım benimde epey açık fakat bebeğimin sağlığını aklıma getiriyorum bir şeyler yemeye başladığım zaman ve normalde yediğim kadar yiyip ,yemeyi bitiriyorum. Ve şuan aldığınız kilolar kendinize kalacak bebeğinize hiç bir faydası yok bunu da düşünürseniz engel olabilirsiniz. :) Ben şuan bu şekilde bir kilo vererek yola devam
ediyorum :) Lütfen bebeğinizin sağlığı için onun ihtiyacı olan sağlıklı şeyler tüketin ve stresten uzak durun 😘