Myildiz Kizlarr 19 haftalik gebelikte arada seffaf atada beyaz puturlu kokusuz ama kasinti falanda yok akinti normal mi yasayaniniz varmi aranizda normal mi degilmi arada kaldm detayli us ye kadar beklesemmi gitsemmi doktora
Mysmrt Myildiz canım 22. Haftaya girdim ben de o haftadan beri yaşıyorum aynı durumu. Detaylıya gittiğimde sordum normal dedi doktor genelde rengi yeşile sarıya dönmediği sürece hamilelikte akıntı normal dedi kaşıntı döküntü falan da yoksa endişelenme bence😊
Myildiz Mysmrt rahatladm biraz ya sagol canim rengi hicbi zaman sari yada yesil olmadi ama sut kesigi gibi gelmesi arada endiselendirdi benide ic camasiri islatiyo zaten kasinti koku yok dedigim gibi mantar diye antibiyotik fitil vermisti dr ama koku var sanmisti koku yok aldim ama kullanmadim bende
teachering06 Benimde taa baştan beri beyaz kremsi bi akıntı. Var, kokusuz, kaşıntısız.. doktor normal dedi 38+4teyim şuan