snemrn Arkadaşlar idrar enfeksiyonu olan var agrısı olan varmı ve ya bu durumu yaşayan be nasıl geçiren
ipekmom_ snemrn artık bu enfeksiyonla yaşamaya alıştım. Kronikleşti ve hiç geçmiyor hiçbir ilaçlada geçiremedim. Bol bol su içiyorum biraz hafifletiyor ama geçiremedim. Bi çözüm bulan varsa bende beklemedeyim buradaa
Minik_annee snemrn valla benimde sağlık ocağına verdiğim idrarda çıkmış galiba ama ne sancı ne yanma nede ağrı yok hiç biri 🥲
snemrn ipekmom_ bana doktor parol ve antibiyotik verdi 3 gün içtim agrılarım geçti bıraktım sonra şuan yok agrım bana iyi geldi verdiği hap
Married19_Mommy23 Alıştım ben artık. Ne kullandı isem geçmedi 2 gün geçiyorsa diğer gün başlıyor Doktorum hamilelikte normal dedi Günde 2-2.5l su tüketmeye özen gösteriyorum..