5.5 aylık bebeğim var doğumdan sonra 1 defa regl oldum normaldi 3 aydır olmadım cuma geldi ama aşırı yoğun sanki doğum sonrasi kanama gibi ne giysem taşıyor çözüm bulamadım normal mi acaba her 10 dakika da ped değistiriyorum ona göre randevu bakacağım çok ağrılı ve aşırı yoğun kanamam var