Elif0555 canım ben direk doktor ile görüştüm Prof Dr Bülent Berker benim doktorum telefonlaşıp gidiyorum hamileliğimi öğrendiğimden beri kendisi takip ediyor 31.haftadayım doğuma bizzat kendisi giriyor acil durumda ara hemen gelirim dedi zaten çok memnunum şimdilik burayı şans eseri bir arkadaşım vasıtası ile buldum yoksa eşim memorial istiyordu kendi iş yerine yakın olduğu için nasip