beniminikuzum08 İyi akşamlar arkadaşlar 2 genimde pıhtılaşma var bir boş pıhtılaşmayı öğrendikten sonrada kimyasal gebelik geçiyorum öncesinde aspirin ve yumurtlamadan 10. Gün sonra iğne kullanmama rağmen kimyasal gebelik geçirdim sizlerde süreç nasıl ilerledi iğne kullanmaya rağmen kimyasal geçiren oldu mu
323832 beniminikuzum08 kimyasal gebelik degilde 2.hamileligimde bebek gelişimi durdu 6.haftada kurtaj oldum pihtilasma vardi üst seviyede biraz simdi yine hamileyim 13+4 olduk kimyasal gebeligin pihtilasma ile alakasi olur mu bilemicem ama vitaminlerine bakitmani tavsiye ederim folik asiti gebelik oncesi kullanmaya baslayabilirsin saglikli yumurta ve saglikli sperm olmasi onemli bunun icinde esin ve senin saglikli beslenmende önemli gerekirse yumurta geliştirici birseyler kullanabilirsin doktor tavsiyesi ile kullanabilirsin senin yumurtan guclensin ki spermi tutup dollenebilsin esine de bal polen ari sütü ve kabak cekirdegi kullandirabilirsin kurtajdan sonra 3 ay korundum ben bu sure zarfinda hemen folik asit balik yağı ve yumurta gelistirici bi kapsul doktor tavsiyesi ile kullandim 4.ay korunmayi biraktim 5.ay hamileydim kanda gorur gormez igneye basladik 2 ay oncesi de ecopirine baslamistik allah hayirlisi ile nasip etsin
Deletedmom_51 beniminikuzum08 coraspin kullanıyordum 1.ay kullanmada kimyasal gebelik geçirdim ondan iki ay sonra hamile kaldım sorunsuz ilerliyor çok şükür
Betulxxx beniminikuzum08 rahim filmi cekilmeni tavsiye ederim canım. Boş gebeliğim ve kimyasal gebeliğim bir nedeni de rahimde şekil bozukluğu. Benim 5 kaybın var bu yüzden
Mfyy beniminikuzum08 hematoloji gidip farklı testler de yaptırdınız mı benimde pıhtılaşma var 3 gwnim heterozigot hiç iğne kullanmadım hep kimyasal oldu 2 aydır farklı bir doktorla devam ediyorum folik asit verdi içinde yumurta kalitesine katkı sağlayan madde var ilk ay regl günüm geçmedi ama beta 6ya çıkmıştı biz yine bir umut iğne kullandık sıfırdan 4 e çıkmıştı çünkü bu ayda aynı şekilde reglye 5 gün kala cuma günü kan verdim 94 çıktı dün 116 çıktı kurum farkı da vardı lekelerim de oluyor büyük ihtimal buda kmyasal salı tekrar vericem bende hep kimyasal yaşıyorum kmyasal sebebi genelde yumurta kalitrsizliği diyorlar sizde takviye kullanabilirsiniz sağlıklı beslenmek karbonhidratı kesmek çok önemli Akdeniz tarzı beslenme uygulayabilirsiniz avakoda tüketin elinizde kabak çekirdeği keçiboynuzu arı sütü propolis karışımı tüketebilşr sigara ve alkolden uzak kalın
beniminikuzum08 323832 aspirini 2 ayı aşkındır kullanıyorum öncesinde folik asit zinco ve d vitaminide kullandım kürtaj sonrası zaten doktor tekrar gebe kalana kadar kullanmamı tavsiye etti sıkıntılı bir süreç ya
Deletedmom_51 beniminikuzum08 darısı başına inşallah canım Allah tez vakitte sıkıntsız bi hamilelik geçirmeyi nasip etsin hayırla al evladını kucağına inşallah🤲🏻
beniminikuzum08 Betulxxx kanınızda pıhtı varmıydı peki bende pıhtılaşma var o yüzden doktor rahim filmini hiç söylemedi
Betulxxx beniminikuzum08 var tabi 3 gende pıhtılaşma var. Son 3 gebeligimde iğne kullandığım halde kaybettim
mimar_anne 1 kürtaj 1 kimyasalım var sonrasında pıhtılaşma olduğunu öğrendim şuan 30 haftalık hamileyim coraspin ve iğne kullanıyorum şükür sorunsuz ilerliyor kimyasal gebelik genelde kromozomsal bozukluktan oluyor
Mfyy mimar_anne kromozom bozukluğu nedir ben üst süte ki yasla yaşıyorum kromozom testinde sorun yok 3 gende pıhtılaşma var
beniminikuzum08 Mfyy sadece pıhtılaşma için baktırmıştım ondada 2 gende cıktı şuan kimyasal adette olamadım canım çok sıkılıyor. Folactive,zinco,devit-3 kullanıyorum. Sigara alkol içen biriside değilim şaştım kaldım
Betulxxx beniminikuzum08 evet çektirdim 2 düşükten sonra ama onemsemediler. Son 3 düşük daha yaptım. Sonra araya araya 11-12 doktor gezdim bu süreçte. En son ameliyat oldum. Şimdi doğuma 10gunum var ☺️
beniminikuzum08 Betulxxx bakalım inşallah 3. Gebelik sağlıklı olur olmazsa bende film çektiririm artık
mimar_anne Mfyy anne ya da baba da kromozomsal bir sıkıntı olmasa bile döllenme aşamasında bebekte olabiliyor sağlıksız bebeği de vücut atıyor haliyle