Ozgeseker Kızlar sbahtan beri tansiyonum 13 9 geliyor çok yüksek mi sizce artık doktora gitmem gerekir mi 35+4 haftalık hamileyim 😔
ayse1990---- Ozgeseker görünmenizde fayda var bende de aea ara yükselen tansiyon var doktor küçük 9 olunca bekleme gel dedi hem içiniz rahat eder hemde bi sıkıntı varsa müdahale edilir Allah korusun
Nisa04 Ozgeseker bı doktora görünün çünkü hamilelerde genelde düşük tansiyon olur normal tansiyon 12 8 Ken hamileler de 9 6 9 7 falan oluyor.sizin biraz yuksekmis