18 haftalık hamileyim bir haftadan beridir çocuğun yukarı çıktığını hissediyordum elimle dokununca anliyordum hepte oraya tekme atıyordu minik minik dun sanki dokununca aşağı inmişti birsey olmaz demi hâlâ hareket etmeye devam ediyor ama bilmiyorum içimde sıkıntı oldu cevaplarsanız çok sevinirim❤️