gokce62_ civa içeriği yüksek olduğu için yemesen daha iyi ama maalesef zaten kullandığım şehir sularında bile civa var. Yediklerimizde soluduğumuz havada zaten nasıl yaşıyoruz ben hayrat ediyorum özellikle şehirde yaşayanlar. Ama ne kadar az o kdar iyi. Kimyager bi anne bebeğine verdiği kendi sütünü araltırıyor ve sütünde civa çıkıyor. YouTube konuk olarak gelmişti ceyda düvenciye orda dinledim. Dip balığı yemezseniz iyi olur. Ama bende ilk başlarında yedim. Bilmiyordum