advice kasım ortası doğumum bende merak ediyorum bunu, evim doğalgazlı ama ısınmıyor malesef 🥲 yerler fayans ve ısı yalıtım yok Petek odaya küçük kalıyor.. ısınmadığı için nasıl yaparım bilmiyorum bende kışın iki gün de bi yıkayım isterdim ama sanırım haftada iki kere anca yıkarım hasta olmasın 🥹