Kızlar 33 haftalık hamileyim ve erken doğum tehdidinden dolayı progestan fitil kullanıyorum. Dünden beri çamaşırımda az az ıslanmalar fark ettim. Kokusu yok gibi bişey ve su gibi akışkan. Sizce bu bebeğin suyu mu yoksa fitil den dolayı vajinal akıntı olabilir mi?
Doktoruma mesaj attım yarın sabah çağırdı gidicem ama içim içimi yiyor şu an böyle bi durum yaşayan var mı nasıl ayırt ederim?