Merhaba kızlar. Uzun suredir geçmeyen agrilarim var 33. Haftamdayim. neredeyse 2-3 haftadir boyleyim ntsye girdim doğum sancısı çikmadi ama geceleri asla uyutmuyor. Tam rahim ustunde ve makattan baski hissediyorum. Karnım da düştü gibi. böyle bi durum yaşayan var mi acaba bu haftalarda normal mi yoksa hastaneye gitmeli miyim