DamlaSahra 40+3 olduk ancak hala doğum belirtisi yok çok nadir regl sancıları oluyor. 10 gün daha bekleyelim ilk hamilelik olduğu için normal dediler ve 1 cm açıklık varmış, yine doğum olmazsa duruma bakacağız dedi doktorum.. Normal doğum istiyorum sezaryana dönme ihtimali var mı ? Ne yapılıyor bu durumlarda yazar mısınız lütfen 😕😞
Gozdetalay DamlaSahra bnde aynıyım 40+4 olduk bndede hıcbır belırtı yok 41 e kadar bekleyelım dedı doktor Ozamana kadarda sancı gelmezse yatıs verılecek
Mrvmerve01 Merhaba bende aynıyım. 40+3’üm. Ses seda yok. İliski, derin squat, ahududu yapragi cayi, merdiven, hurma, sicak su, alaturka wc hepsini yapiyorum. Nazli kizim gelmiyor☺️
Fabioss Bende aynı durumdayım bişey sorcam evinizde yanınızda kalan biri var mı eşinizle misiniz yoksa
hayirlisi06 40+3 de suni sancı ile doğum yaptım. Orta kolay orta zor Du. Açılma sancı hiç bir şeyim yoktu.
Fabioss DamlaSahra bizim evde eşimleydik çok aşırı rahatsızdım annemi çağırdım ondan sonraki gün kaynanamda geldi bi sonraki gün görümcemde geldi ya iyi insanlar ama çok darlanıyorum diyorum nankörlük yapma😂 ama sanki kalabalıklaşınca strese giriyorum ev zaten böyle büyük bi ev değil klasik 2+1 yatak odası haricinde özel alanım kalmadı 🤦🏻♀️ (Bazen orası bile olmuyooo)
DamlaSahra Fabioss Gerçekten sıkıntılı bir durum benimkiler de iyi ama bazı şeylere karışılmasını kaldıramam bende.. Ama şuan tam istediğim gibi herşey Allah yardım etsin yine tabi biz eşimle başka bir ülkeye taşındık 😂 kimse yok yalnızız iyi mi olcak kötü mü bilemiyorum ama istediğim buydu😅 Ama haklısın insan eşiyle olmak istiyor kalabalık olunca hem eşinden uzaklaşıyorsun hemde eşin bebeği sahiplenemiyor sonuçta onunda sorumlulukları var. Sanki senden başka herkez doğurdu gibi bi bilmişlik
Fabioss DamlaSahra bugün herkes evine dağıldı sancımın kalabalıkta gelmesi beni korkutuyordu adetken bile tek kalmak istiyodum doğum sancısını düşünemiyorum😂 Allah hepimize kolaylık versin🙈🙏🏻