Usnac1995 Kızlar bebeğim 27 günlük. Sütüm tazyikli geliyor bazen boğulacak gibi oluyor ve öksürüyor. Çok korkuyorum boğulcak diye :( herkes o kendini kurtarır diyor ama yine de korkuyorum ben. Bilen var mı böyle durumda ne yapabilirim
fatmaa37demi5 Usnac1995 benim kızımda da qra ara oluyor. 24 günlük. Hemen kaldırıp sırtına vuruyorum. Bir de Elimle burnunu yukarıya doğru sıvazlıyorum
uraz_ve_annesi- Usnac1995 tazyikli olmasın diye meme vermeden önce biraz sağ sonra emzir arkadaşım öyle yapıyor
Usnac1995 fatmaa37demi5 ben de yan çevirip vuruyorum sırtına sonra yüz üstü çeviriyorum ama bunlar işe yarıyor mu acaba. Çok korkuyorum valla meme veresim gelmiyor böyle olunca
Usnac1995 uraz_ve_annesi- 20 cc sağdım sıkıyorum yine fışkırıyor. Bazende hiç sorun olmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım bende. Teşekkür ederim
Nimetkayseri1438 Usnac1995 bi kere şu süt fiskirmasini lütfen söylemeyin nazar gelir 2 incisi bebisi yatak değil de biraz daha dik tutarak emzirmeye deneyin 3 gogusunuzu emzirirken biraz sıkı tutarsanız biraz daha önüne geçmiş olursunuz
Usnac1995 Nimetkayseri1438 sütün çok olmasından mı kaynaklı ki daha ilk kez anne oldum birwz bilgisizim. Dik tutuyorum ama sürekli makas gibi sıkmam mı gerekiyor göğsümü
Nimetkayseri1438 Usnac1995 ay şeklinde C de diyorlar biraz üst tarafina baskı tutarak emzirebilirsiniz