Turşularla ilgili bilgisi olanlar beni aydınlatabilir mi .
Cin biber aldım şu küçük minik biberler varya onun turşusunu yapıcam ilk defa Kaya tuzu ve sirkeyle yapıcam ama bi arkadaş öyle yaptığın zaman acı olmuyor acı olması için başka şeyler yapılıyor dedi bilen varmı biberin kendi mi acı olması gerekiyor