Birannebebek Haftadayız lavaboya girip çıktım peçete de leke gördüm bu durumu yaşayanlar var mı acaba
Dilosss00 Birannebebek bende yaşadım doktorum plasentanın aşağıda olduğunu söyledi o yüzden leke geliyordur dedi
Annesininportakali53 Birannebebek o haftada lekelenmek iyi birsey değil. Erken doğum plesanta nim aşağıda olması gibi durumlardan kaynaklanır bence burda sorunun cevabını arayacaginiza bir doktora gidin derim içiniz rahat etsin