Gizemgksnmz Cerens12_ hamileliğinin başında yaşamıştım 5. Haftada gelmeye başladı 6. Haftada kesildi benimki ama doktorum önlem amaçlı kalp atışını duyduktan sonra progestana baslattı
Elifk61 Cerens12_ Benimde yaklasık 4-5 haftalıkken olmustu acık pembe sonrada kahverengine döndü yerleşme kanaması dediler ve ben kese bile görmemiştim daha yeni öğrenmiştim . Sonra 8. Haftada normal kırmızı renk yoğun kanamam oldu cok şükür oda geçti
Rabiyakya Cerens12_ cokta degil azda degildi cnm satn o kanamadan sonra kan gelmedi hep Kahverengi leke geldi
Rabiyakya Ozlmplt 8 haftalikken gozuktu bende doktor cok kucuk oldugu icin gozukmez dediydi 6 haftalikken korkma stres yapma yeterli
2Bebek1Anne Cerens12_ doktor pembe ve kahverengi gelenlerden korkma yerleşme demişti tam 6 da pembe akıntım oldu yinede koşarak gittim korkma yerleşme dedi