Hatice_aslankan Evet aşırı merak ediyorum cildim hafif yumuşak Bi cilt ama arada tabi çatlak kremi de kullandım maalesef sürekli düzenli olmadı ama şuan göbeğimde herhangi Bi çatlama yok son iki ayım kaldı olur mu ki merak ediyorum
sinemmdemirr Hatice_aslankan ben 31. Haftadayım daha dün farkettim çatladığımı bende yağlanıyorum ama çatlamak bence biraz genetik
Muk02- Hatice_aslankan canım vücudum biraz yatkın genetikte de var ama 37+3 üz henüz çatlamadım ama ablam son 15 gün kala çatlamış çokta emin olmamak lazım elbette yağlanıyorum hiç ihmal etmedim
Gulergorr Hatice_aslankan valla bende çatlama yok diye seviniyordum meğersem diz kapağımın arka kısmı ve kalça tarafım çatlamış yalnız ben bunu 37 haftada farkettim 😂😂
Ebru-EY Hatice_aslankan 31 bitti çatlamaya başladım 😞 en iyi kremleri kullandım. Bol bol su içtim ama banamısın demedi. Doktorum genetiğinde varsa naparsan yap çatlarsın dedi 😞
Mrv135 Hatice_aslankan benim o haftalarda catlamisti ama göbeğim değil de yan tarafim belimle kalcam arası. Kremi düzenli kullanmaya başladım bir daha catlamadim.
sym25_ Hatice_aslankan küçük çatlamalar vardı ama gözle görülür öyle büyük çatlamalar yoktu ben de seviniyordum şu an 37. haftadayım karnımın altı bayağı bir hafta içerisinde çatladı resmen
Prensesmelek Hatice_aslankan 35.hftadaym karnmda yok henuz 25 gunum kaldm doğuma ıns olmz daha ama belımın arka tarflarına doğru hafıf olms malesef:(