5.5 ay oldu doğum yapalı il reglmi oldum normal geçti üstünden 3 ay geçti olamadım cuma günü oldum ama azalmadı aşırı yoğun oluyor her 10 dakika da bir ped değiştiriyorum ne giysem hemen dışına çıkıyor taşıyor bebek bezi bile denedim yine aynı durum normal mi uzun bir süre olmadığım için mi böyle