Merhaba hanımlar. İlk gebeliğini yaşayan bi anne adayı olarak bazı endişelerim var bu konuda bilgi sahibi annelerin yardımına ihtiyacım var. Kan tahlillerimde Hepatit B taşıyıcısı olduğumu öğrendim maalesef. Yine yapılan bi testte öğrendim ki bulaşıcılığı yokmuş. Doktorum bunun bebeğe bi zarar vermeyeceğini söyledi sadece sezeryan öneririm bebeğe bulaşıcılığını en aza indirmek için dedi. Ve tarih olarak 38+4 verdi. Ben de sezeryan için hep 39 beklenmeli en az diye duyuyorum. Bu durumda olan yaşayan anneler sizler ne yaptınız? 38+4 sezeryan için çok mu erken bi zaman?😢